Reklamasjoner

Privat kunde?

Vi selger ikke direkte til privatpersoner, men gjennom et omfattende nett av forhandlere.
Ved reklamasjon på produkter må du som privatperson henvende deg der du har kjøpt varen. Finn din nærmeste forhandler.

Bedriftskunde

For å legge inn en reklamasjon må du ha tilgang til ASSA ABLOYs reklamasjonsweb. Som ny kunde trenger du brukernavn og passord.

Send oss en e-post med følgende kundeinformasjon, så hjelper vi deg:

  • Kundenummer (finnes på faktura/ følgeseddel)
  • Kontaktperson
  • Telefonnummer
  • E-postadresse


LAST NED:

Kriterier ved avtalt retur


Elektroniske produkter med PIN- og Masterkode

Ved reklamasjon på produkter med PIN-/Masterkode trenger vi kodene sammen med produktet for å kunne behandle reklamasjonen og finne ut av eventuelle feil.

Produktreklamasjoner mottatt hos oss uten medfølgende koder bli avvist som reklamasjon.

Unntak gjelder for:

  • Yale Doorman