Teknisk support

Låsesmeder, installatører og andre profesjonelle sluttbrukere kan benytte supporttelefon

69 24 52 22

Her supporteres alle produkter som har vært kjøpt fra oss i det profesjonelle markedet de siste årene og som dekkes av vanlige garantibestemmelser.
Vi skiller imidlertid på den supporten vi gir kostnadsfritt og den som må godtgjøres. Som en hovedregel er det support av de eldste produktene og systemene vi krever betaling for. Vi krever også godtgjøring av forhandlere som ikke følger de kursene vi anbefaler og tilbyr. Dette gjelder både grunnleggende kurs og oppgraderingskurs.

Trykk her for å se tabellen, den oppdateres regelmessig

Vi forbeholder oss videre retten til å fakturere timer og medgåtte kostnader når:

... vi bistår forhandler med support som ikke skyldes feil på produkt
... vi deltar i prøveinstallasjoner
... vi deltar ved idriftsettelse
... vi holder brukeropplæring for sluttkunde
... forhandler henviser sluttkunde til oss for support uten av dette er avtalt
... forhandler benytter installatører som ikke har vært på kurs hos TrioVing og vi må bistå per telefon
... forhandler har ringt om samme utfordring gjentatte ganger

Prisstruktur

Mange av henvendelsene til oss kan være relativt raskt å besvare for supportapparatet. Vi har derfor valgt en prismodell hvor vi priser hvert påbegynte kvartér med kr. 350,-.

I de tilfellene vi er ønsket ute på anlegg, vil vi fakturere reise etter statens satser. I tillegg fakturerer vi kr. 1.400,- pr time for reise- og arbeidstid.

Kontakt oss

Sjekk ut om vi har beskrevet akkurat ditt problem på vår FAQ her. Hvis ikke, ta kontakt med oss på telefon 69 24 52 22